کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

با مژه‌های‌تان مهربان باشید
اولین گام برای داشتن مژه‌هایی خوب و سالم این است که با آنها مهربان باشید. از مالیدن و کشیدن زیاد آنها خودداری کنید؛ زیرا سبب خارش و ریزش مژه‌ها می‌شود. اگر عادت به مصرف لوازم آرایشی دارید، توجه داشته باشید که از محصولات استاندارد و مناسب استفاده کنید. وقتی به مژه‌های‌تان ریمل می‌زنید، هرگز با انگشتان خود مواد ریمل را از لابه‌لای آنها پاک نکنید؛ این کار باعث می‌شود مژه‌ها نیز همراه مواد ریمل جدا شوند

مژه‌ها را تمیز نگاه دارید
هیچگاه با آرایش صورت و چشم به رختخواب نروید. قبل از خواب چشم‌ها و صورت‌تان را از مواد آرایشی پاک کنید. مواد شیمیایی لوازم آرایشی آسیب جدی به مژه‌ها می‌زنند و هرچه زمان مصرف آنها طولانی‌تر باشد، این آسیب‌ها نیز بیشتر می‌شود. با پاک کردن ریمل از مژه‌های‌تان به آنها اجازه نفس کشیدن بدهید.
مرطوب کردن
مژه‌ها نیز مثل سایر موهای بدن خشک و شکننده هستند و باید همواره مرطوب و نرم شوند. برای آنکه مژه‌های سالمی داشته باشید، سعی کنید همواره آنها را نرم و مرطوب نگاه دارید. برای این کار از یک روغن ملایم استفاده کنید تا ایجاد سوزش نکند. روغن زیتون برای این منظور انتخاب خوبی است. می‌توانید قبل از خواب با مسواک مژه روغن زیتون را به مژه‌های‌تان بمالید. کم‌کم صبح‌ها متوجه می‌شوید که مژه‌های‌تان نرم‌تر و درخشان‌تر شده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:چگونه به رشد بهتر مژه‌ها کمک کنیم؟, توسط کربختیاری